lördag 16 februari 2013

The Lost Future


Vår värld är nära sin undergång och har återgått till urtidsförhållande där stora djungler, våtmarker och öknar breder ut sig. Amal leder en grupp med ett fåtal överlevande och deras existens hotas av livsfarliga muterade varelser och dödliga sjukdomar. De vet att de måste återta människans plats som jordens härskare eller för evigt utplånas.

Genre: Sci-Fi, Äventyr
Speltid: 1 Tim 30 Min
Produktionsår: 2010

Jag gillar filmen men den var om något lite kort. skulle vilja se mer... Som sagt en helt ok film att kolla på är inte den bästa jag sett men långt ifrån den sämsta.

1 kommentar:

  1. Tjena!

    Jag ser att du tycker om att se på film och kanske spela spel också och jag har något som kanske skulle passa dig. Jag har nämligen hittat ett forum där man kan läsa spel information, Chatta och göra ett inlägg om sitt favo spel.

    Du kan också gå och titta på en lista med grattis spelhemsidor. Men jag berättar det här för dig för jag själv är medlem och skulle vilja träffa personer som jag kan köra online med. Här är länken forum.freegame.nu

    SvaraRadera